Kaebuste lahendamise kord

1. SISSEJUHATUS

1.1. Käesoleva kaebuste lahendamise korra eesmärk on Fysiokeskus OÜ (edaspidi keskus) klientide kaebuste ja ettepanekute lahendamine.

1.2. Korra rakendamise eesmärk on klientide rahulolu suurendamine ja teenuse kvaliteedi tagamine.

1.3. Kaebusi lahendades jälgivad keskuse töötajad konfidentsiaalsuse nõudeid.

1.4. Kaebused fikseeritakse ja lahendatakse jooksvalt.

2. KAEBUSTE ESITAMINE

2.1. Kaebust on võimalik esitada telefoni teel numbril +372 5836 1041 või e-kirjaga aadressil .

2.2. Telefoni teel võib kaebuse esitada eeldusel, et ei soovita kirjalikku vastust ja probleem saab kohese lahenduse ega vaja edasist käsitlemist. Soovi korral võib ka telefoni teel esitatud kaebusele järgneda kirjalik esitus.

2.3. Kaebust saab suuliselt edastada otse keskuse töötajale eeldusel, et kohene lahendus on piisav ja ei soovita kirjalikku vastust. Soovi korral võib ka suulisele kaebusele järgneda kirjalik esitus.

2.4. Töötaja, kes võtab suulise kaebuse vastu, on kohustatud viivitamatult teavitama keskuse juhatajat kirjalikult kaebuse sisust.

2.5. Vastame ainult mitteanonüümsetele kaebustele.

2.6. Vastame üksnes kaebuse esitanud isikule, keda Fysiokeskus OÜ teenindas.

2.7. Keskuse töötajad lahendavad kaebusi oma pädevuse piires.

2.8. Kaebus peab sisaldama kliendi nime, kontakttelefoni, e-posti aadressi, kaebuse esitamise kuupäeva, teenuse saamise kuupäeva ja kaebuse sisu. Kaebusele võib lisada ka soovitud lahendi.

3. KAEBUSTE MENETLEMINE

3.1. Keskuse juhataja edastab kaebuse seotud osapooltele ning kogub vajalikku informatsiooni, vajadusel küsides kirjalikke selgitusi töötajatelt.

3.2. Kui kaebus puudutab füsioteraapiat, annab teenust osutanud füsioterapeut kirjaliku selgituse.

3.3. Keskuse juhataja koostab kirjalikule kaebusele vastuse.

4. KAEBUSTELE VASTAMINE

4.1. Kaebusele vastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul. Keerulisemate juhtumite korral võib vastamise tähtaega pikendada kuni kahe kuuni.

4.2. Kaebuse lahendamise tulemus edastatakse kaebuse esitanud isikule e-kirja teel või vastavalt isiku soovile postiga.

4.3. Kaebusele ei vastata, kui:

  • esitanud isikut ei ole võimalik kindlaks teha;
  • esitanud isiku kontaktandmed puuduvad;
  • esitanud isik on piiratud teovõimega ja vajab eestkostjat, ent kaebus on esitatud ilma eestkostja eelneva nõusolekuta;
  • esitanud isik on selgelt väljendanud, et vastust ei soovi;
  • kaebuse sisu on arusaamatu või mitteloetav;
  • vastamine nõuab teabe mahu tõttu asutuse töökorralduse olulist muutmist, takistab avalike ülesannete täitmist või nõuab põhjendamatult suuri kulutusi.

5. DOKUMENTIDE SÄILITAMINE

5.1. Kaebuste menetlemisel kogutud dokumente säilitatakse lähtuvalt kehtivatest seadustest ning nende säilitamise korraldab keskuse juhataja.

Kaebusi on õigus esitada ka alltoodud ametiasutustele:

etEstonian